mail: castor@hoga.pl
Dział Sprzedaży
- tel. 609 813 210
- pn-pt 10:00-16:00
Serwis i reklamacje
- tel. 62 591 80 22
- pn-pt 10:00-15:00
Zestaw Napęd Elektryczny na tylne koło NAJWIĘKSZY ZASIĘG
Opis
W aktualnej ofercie, ZibiBike proponuje dwa rodzaje silników na tylne koło, o mocy 250W i 350W.
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
Czujnik prędkości wbudowany został w korpus silnika, dzięki czemu odpadają dodatkowe elementy do montażu, czyli tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz klamki hamulców z czujnikiem hamowania.
Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.
Wyświetlacze. Do wyboru są 2-a rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: OMT-M3S z manetką gazu (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy). Stosując napęd na tył nie ma możliwości korzystania z wyświetlacza bezprzewodowego LVM1 lub aplikacji na smartfona.
Wolnobieg czy Kaseta. Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą 7,8,9 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.
Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).
Montaż zestawu. Dużą zaletą stosowania silnika w tylnym kole jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu ZibiBike. Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3 elementy:
silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem) oraz wyświetlacz. Posiadając już kompletne koło z zaplecionymi szprychami na piaście z silnikiem oraz założoną dętką i oponą, konwersja roweru na elektryczny trwa zaledwie ok godziny, z wypiciem kawy.
PRZY ZAKUPIE WYBRANYCH ROWERÓW MONTAŻ I KALIBRACJA ZESTAWU ELEKTRYCZNEGO GRATIS
dane techniczne:
- Moc Silnika: 250W / 350W
Pojemność Baterii: 10,4Ah
Rodzaj Baterii: Litowo-Jonowa Ogniwa LG - Wydajność: 374,4Wh
Zasięg*: do 120km
Prędkość Max**: 25km/h
Kształt Baterii: Bagażnikowa (wbudowany kontroler) / Trapez-"Płetwa rekina" (kontroler wbudowany w uchwyt) - Wyświetlacz: OMT-M3S z manetką gazu / S700 centralny z pilotem
Funkcje: 5 TRYBÓW WSPOMAGANIA, TRYB PIESZY DO 6 KM/H, JAZDA NA SAMYM SILNIKU (wymagana manetka gazu)
Ładowarka Do Baterii: 36V / 2A
Czas pełnego cyklu ładowania: 5h
Czujnik prędkości MEMS wbudowany został w uchwyt do baterii bidon (lub w obudowę baterii bagażnik), dzięki czemu odpadają dodatkowe elementy do montażu - czyli tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz klamki hamulców z czujnikiem hamowania.
*Zasięg uzależniony jest m.in. od techniki jazdy, ukształtowania terenu i obciążenia roweru.
**Możliwość samodzielnego odblokowania pełnej prędkości w opcjach kontrolera.