
mail: castor@hoga.pl
Dział obsługi klienta
- tel. 609 813 210
- pn-pt 9:00-18:00
sobota 9:00-12:00

Zestaw Napęd Elektryczny na tylne koło NAJLEPSZA CENA
Opis
W aktualnej ofercie, ZibiBike proponuje dwa rodzaje silników na tylne koło, o mocy 250W i 350W.
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
Czujnik prędkości wbudowany został w korpus silnika, dzięki czemu odpadają dodatkowe elementy do montażu, czyli tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz klamki hamulców z czujnikiem hamowania.
Wodoodporność. Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.
Wyświetlacze. Do wyboru są 3 rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: OMT-M3, OMT-M3S z manetką gazu (montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy).
Wolnobieg czy Kaseta. Silnik wspomagający napęd na tylne koło współpracuje tylko z Kasetą =>7 przełożeń. Nie współpracuje z Wolnobiegiem. W przypadku posiadania w swoim rowerze systemu Wolnobieg, istnieje możliwość zamontowania napędu elektrycznego na tył, po zmianie Wolnobiegu na Kasetę we własnym zakresie.
Hamulce. W związku z tym, że w systemach ZibiBike został wyeliminowany tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz czujniki hamowania montowane w klamkach hamulców (czujniki te zastąpił jeden czujnik prędkości montowany w korpusie silnika), silnik na tył współpracuje z każdym rodzajem hamulców szczękowych i tarczowych (w tym również hydrauliczne).
Montaż zestawu. Dużą zaletą stosowania silnika w tylnym kole jest ograniczona do minimum ilość elementów potrzebnych do montażu całego zestawu ZibiBike. Wystarczą tylko 2 przewody oraz 3 elementy:
silnik (z wbudowanym już czujnikiem prędkości), bateria (razem z uchwytem i zainstalowanym już kontrolerem) oraz wyświetlacz. Posiadając już kompletne koło z zaplecionymi szprychami na piaście z silnikiem oraz założoną dętką i oponą, konwersja roweru na elektryczny trwa zaledwie ok godziny, z wypiciem kawy.
PRZY ZAKUPIE WYBRANYCH ROWERÓW MONTAŻ I KALIBRACJA ZESTAWU ELEKTRYCZNEGO GRATIS
dane techniczne:
- Moc Silnika: 250W / 350W
Pojemność Baterii: 5,2Ah / 6,4Ah lub 10,4 (bateria trapezowa i bagażnikowa)
Rodzaj Baterii: Litowo-Jonowa Ogniwa LG - Wydajność: 187,2Wh / 230Wh lub 374Wh (bateria trapezowa i bagażnikowa)
Zasięg: do 60km / 80km lub 120* (bateria bagażnikowa i trapezowa)
Prędkość Max: 25km/h**
Kształt Baterii: Bidon (Butelka)/ Trapezowa / Płaska bagażnikowa
Kontroler: W Uchwycie Baterii
Wyświetlacz: OMT-M3 / OMT-M3S z manetką gazu / S700 centralny z pilotem - Funkcje: 5 TRYBÓW WSPOMAGANIA, TRYB PIESZY DO 6 KM/H, JAZDA NA SAMYM SILNIKU (wymagana manetka gazu)
- Ładowarka Do Baterii: 36V / 2A
- Pełny cykl ładowania: 2,5 / 3h / 5h w zależności od pojemności baterii
Czujnik prędkości MEMS wbudowany został w uchwyt do baterii bidon (lub w obudowę baterii bagażnik), dzięki czemu odpadają dodatkowe elementy do montażu - czyli tradycyjny czujnik PAS montowany w korbowodzie oraz klamki hamulców z czujnikiem hamowania.
*Zasięg uzależniony jest m.in. od techniki jazdy, ukształtowania terenu i obciążenia roweru.
**Możliwość samodzielnego odblokowania pełnej prędkości w opcjach kontrolera.
Opinie o produkcie (0)
