
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


2 099,00 zł
Cena regularna:
2 499,00 zł

8 500,00 zł
Cena regularna:
8 800,00 zł

2 199,00 zł
Cena regularna:
2 399,00 zł

1 749,00 zł
Cena regularna:
2 049,00 zł

1 029,00 zł
Cena regularna:
1 159,00 zł

1 579,00 zł
Cena regularna:
1 849,00 zł

5 699,00 zł
Cena regularna:
6 569,00 zł

1 599,00 zł
Cena regularna:
1 919,00 zł

6 199,00 zł
Cena regularna:
7 069,00 zł

2 699,00 zł
Cena regularna:
3 099,00 zł

2 099,00 zł
Cena regularna:
2 299,00 zł

1 599,00 zł
Cena regularna:
1 939,00 zł


2 099,00 zł
Cena regularna:
2 499,00 zł

5 299,00 zł

59,00 zł
Cena regularna:
69,00 zł

1 999,00 zł

1 749,00 zł
Cena regularna:
2 049,00 zł

2 999,00 zł
Cena regularna:
3 299,00 zł

1 899,00 zł
Cena regularna:
2 059,00 zł

Odbierając towar Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka jest kompletna i nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie przez pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji".
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i pozostaje w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego w komplecie: przedmiot, dowód zakupu, karta gwarancyjna. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania podpisanej faktury korygującej przez Kupującego, na konto bankowe wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.
Informujemy również, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Wszelkie problemy techniczne, w trakcie eksploatacji, rozwiązywane są przez autoryzowane (przez producenta/importera) placówki serwisowe na terenie Polski. Adresy placówek serwisowych znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera.
Jeżeli Twój sprzęt popsuł się, uległ zniszczeniu w transporcie lub masz inne zastrzeżenia dotyczące towaru napisz do nas: castor@hoga.pl