Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Serwis

Dostarczane produkty są produktami fabrycznie nowymi, posiadającymi gwarancję producentów. Adresy punktów obsługi serwisowej załączane są przez producenta towaru. W przypadku awarii sprzętu należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce.
Otrzymany towar należy obejrzeć w obecności kuriera w celu sprawdzenia czy towar nie jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. W razie stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia należy spisać z osobą dostarczającą towar protokół reklamacyjny. Odbiór towaru bez zastrzeżeń jest równoznaczny z oświadczeniem, iż przesyłka dotarła do zamawiającego w stanie nienaruszonym i że jest zgodna z zamówieniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl