Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
Rower 28" KANDS ATLANTIC GTS 3BN
Rower 28" KANDS ATLANTIC GTS 3BN
1 249,00 zł 1 149,00 zł
Rower 28" STARS TRANS 4.0 GTS Acera R.2020
Rower 28" STARS TRANS 4.0 GTS Acera R.2020
1 499,00 zł 1 399,00 zł
Rower Elektryczny ROMET WAGANT 1
Rower Elektryczny ROMET WAGANT 1
4 849,00 zł 4 499,00 zł
Rower Elektryczny ROMET GAZELA 1 BAFANG
Rower Elektryczny ROMET GAZELA 1 BAFANG
4 849,00 zł 4 499,00 zł
szt.
Rower Elektryczny KROSS TRANS ALP BAFANG
Rower Elektryczny KROSS TRANS ALP BAFANG
5 599,00 zł 5 249,00 zł
Rower Elektryczny KROSS PACIFIC BAFANG
Rower Elektryczny KROSS PACIFIC BAFANG
5 399,00 zł 5 049,00 zł
Rower 28" STARS TRANS 4.0 LDS Acera R.2020
Rower 28" STARS TRANS 4.0 LDS Acera R.2020
1 599,00 zł 1 499,00 zł
ROWER 26" STORM SPARK 3.0  SHIMANO 2HT  r.2021
ROWER 26" STORM SPARK 3.0 SHIMANO 2HT r.2021
1 399,00 zł 1 199,00 zł
Rower Elektryczny 28" RAYON VIP E GTS Altus rama ALU R.2021
Rower Elektryczny 28" RAYON VIP E GTS Altus rama ALU R.2021
5 599,00 zł 5 099,00 zł
szt.
ROWER 26" STORM SPARK 3.0  SHIMANO 2HT rama 15"  r.2020
ROWER 26" STORM SPARK 3.0 SHIMANO 2HT rama 15" r.2020
1 199,00 zł 1 099,00 zł
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy prezentowany na stronie towar jest dostępny?
Wszystkie produkty oferowane na stronie Castor24.pl dostępne są w naszym magazynie, co oznacza dla Klientów dostępność od ręki. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem większej liczby produktów, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres e-mail: castor@hoga.pl

2. Jakie są koszty dostawy?
W celu wyliczenia kosztu dostawy prosimy o dodanie wybranych produktów do Koszyka (nie wiąże się to ze złożeniem zamówienia, za które trzeba zapłacić). W Koszyku, w zależności od formy zapłaty, zostaną wyliczone wszelkie koszty dostawy oraz łączna wartość zamówienia.


3. Jaką firmą kurierską odbywa się dostawa?
Produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.lub DPD

4. Co zrobić gdy w dostawie nie było Karty Gwarancyjnej albo faktury?
Informację o brakującej Karcie Gwarancyjnej lub fakturze, prosimy przesłać wraz z numerem zamówienia na adres e-mail: castor@hoga.pl. Brakujące dokumenty wyślemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym na wskazany przez Państwa adres korespondencyjny.

5. Zakupiony produkt przestał działać. Jak reklamować towar?
Proponujemy skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów prosimy szukać na Karcie Gwarancyjnej lub w Internecie. Reklamacje można także realizować za pośrednictwem naszego sklepu.

6. Jak uzyskać numer telefonu do kierowcy?
Niestety nie dysponujemy numerami do przewoźników.

7. Ile czasu będę czekał na zwrot środków za zakupiony towar w przypadku odstąpienia od umowy?
Jeśli zaistnieje potrzeba zwrócenia środków, zrobimy to w ciągu 14 dni od momentu dopełnienia wszystkich formalności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl