Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
Rower MTB  STORM 26" RAPTOR 3.0 DISC Alivio 2020
Rower MTB STORM 26" RAPTOR 3.0 DISC Alivio 2020
1 899,00 zł 1 799,00 zł
Rower Miejski 28"  Storm Barcelone Shimano 3 biegi 2020
Rower Miejski 28" Storm Barcelone Shimano 3 biegi 2020
1 049,00 zł 899,00 zł
Rower 28" KANDS MAESTRO LDS Deore 27 Speed /  Suntour 2019
Rower 28" KANDS MAESTRO LDS Deore 27 Speed / Suntour 2019
1 779,00 zł 1 699,00 zł
Rower MTB KANDS 29 COMP-ER DISC Alivio HYDRAULIC  R 2018
Rower MTB KANDS 29 COMP-ER DISC Alivio HYDRAULIC R 2018
2 349,00 zł 1 999,00 zł
Rower  KANDS ENERGY 1100 ACERA V-Brake
Rower KANDS ENERGY 1100 ACERA V-Brake
1 200,00 zł 1 100,00 zł
Rower Elektryczny 28" STORM E MARATHON 4.0 LDS  rama ALU R.2020
Rower Elektryczny 28" STORM E MARATHON 4.0 LDS rama ALU R.2020
4 899,00 zł 4 699,00 zł
szt.
Rower 24" CTB KANDS VITTORIA 3B kolekcja 2019
Rower 24" CTB KANDS VITTORIA 3B kolekcja 2019
899,00 zł 759,00 zł
TREKKING 28" RAYON TORES osp. SHIMANO 2020
TREKKING 28" RAYON TORES osp. SHIMANO 2020
949,00 zł 849,00 zł
Rower 28" STARS TRAVEL 2.0 LDS  ALTUS rama ALU R.2020
Rower 28" STARS TRAVEL 2.0 LDS ALTUS rama ALU R.2020
1 339,00 zł 1 139,00 zł
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy prezentowany na stronie towar jest dostępny?
Wszystkie produkty oferowane na stronie Castor24.pl dostępne są w naszym magazynie, co oznacza dla Klientów dostępność od ręki. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem większej liczby produktów, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres e-mail: castor@hoga.pl

2. Jakie są koszty dostawy?
W celu wyliczenia kosztu dostawy prosimy o dodanie wybranych produktów do Koszyka (nie wiąże się to ze złożeniem zamówienia, za które trzeba zapłacić). W Koszyku, w zależności od formy zapłaty, zostaną wyliczone wszelkie koszty dostawy oraz łączna wartość zamówienia.


3. Jaką firmą kurierską odbywa się dostawa?
Produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.lub DPD

4. Co zrobić gdy w dostawie nie było Karty Gwarancyjnej albo faktury?
Informację o brakującej Karcie Gwarancyjnej lub fakturze, prosimy przesłać wraz z numerem zamówienia na adres e-mail: castor@hoga.pl. Brakujące dokumenty wyślemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym na wskazany przez Państwa adres korespondencyjny.

5. Zakupiony produkt przestał działać. Jak reklamować towar?
Proponujemy skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów prosimy szukać na Karcie Gwarancyjnej lub w Internecie. Reklamacje można także realizować za pośrednictwem naszego sklepu.

6. Jak uzyskać numer telefonu do kierowcy?
Niestety nie dysponujemy numerami do przewoźników.

7. Ile czasu będę czekał na zwrot środków za zakupiony towar w przypadku odstąpienia od umowy?
Jeśli zaistnieje potrzeba zwrócenia środków, zrobimy to w ciągu 14 dni od momentu dopełnienia wszystkich formalności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl