Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy prezentowany na stronie towar jest dostępny?
Wszystkie produkty oferowane na stronie Castor24.pl dostępne są w naszym magazynie, co oznacza dla Klientów dostępność od ręki. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem większej liczby produktów, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres e-mail: castor@hoga.pl

2. Jakie są koszty dostawy?
W celu wyliczenia kosztu dostawy prosimy o dodanie wybranych produktów do Koszyka (nie wiąże się to ze złożeniem zamówienia, za które trzeba zapłacić). W Koszyku, w zależności od formy zapłaty, zostaną wyliczone wszelkie koszty dostawy oraz łączna wartość zamówienia.


3. Jaką firmą kurierską odbywa się dostawa?
Produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.lub DPD

4. Co zrobić gdy w dostawie nie było Karty Gwarancyjnej albo faktury?
Informację o brakującej Karcie Gwarancyjnej lub fakturze, prosimy przesłać wraz z numerem zamówienia na adres e-mail: castor@hoga.pl. Brakujące dokumenty wyślemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym na wskazany przez Państwa adres korespondencyjny.

5. Zakupiony produkt przestał działać. Jak reklamować towar?
Proponujemy skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów prosimy szukać na Karcie Gwarancyjnej lub w Internecie. Reklamacje można także realizować za pośrednictwem naszego sklepu.

6. Jak uzyskać numer telefonu do kierowcy?
Niestety nie dysponujemy numerami do przewoźników.

7. Ile czasu będę czekał na zwrot środków za zakupiony towar w przypadku odstąpienia od umowy?
Jeśli zaistnieje potrzeba zwrócenia środków, zrobimy to w ciągu 14 dni od momentu dopełnienia wszystkich formalności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl