Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Promocje
Rower KANDS ENERGY 1200 DISC ALIVIO /  SUNTOUR kolekcja 2018
Rower KANDS ENERGY 1200 DISC ALIVIO / SUNTOUR kolekcja 2018
1 859,00 zł 1 499,00 zł
Rower 28" KANDS TRAVEL-X LDS kolekcja 2017
Rower 28" KANDS TRAVEL-X LDS kolekcja 2017
1 229,00 zł 1 020,00 zł
Rower 28" KANDS TRAVEL-X GTS kolekcja 2017
Rower 28" KANDS TRAVEL-X GTS kolekcja 2017
1 229,00 zł 1 020,00 zł
Rower KROSS EVADO 1.0 Męski  Wyprzedaż
Rower KROSS EVADO 1.0 Męski Wyprzedaż
1 349,00 zł 1 119,00 zł
Rower MTB  KANDS 27,5 COMP-ER DISC Acera HYDRAULIC  R 2018
Rower MTB KANDS 27,5 COMP-ER DISC Acera HYDRAULIC R 2018
1 929,00 zł 1 549,00 zł
Rower ROMET GAZELA 1 Wyprzedaż Rabat  20 %
Rower ROMET GAZELA 1 Wyprzedaż Rabat 20 %
1 449,00 zł 1 119,00 zł
Rower ROMET PANDA 24 Wyprzedaż rabat 20 %
Rower ROMET PANDA 24 Wyprzedaż rabat 20 %
1 049,00 zł 879,00 zł
Rower ROMET WAGANT 1 Wyprzedaż rabat  20%
Rower ROMET WAGANT 1 Wyprzedaż rabat 20%
1 449,00 zł 1 119,00 zł
Produkt dnia
Rower ROMET GAZELA 1 Wyprzedaż Rabat  20 %
Rower ROMET GAZELA 1 Wyprzedaż Rabat 20 %
1 449,00 zł 1 119,00 zł
ROWER 26" STORM RACER  SHIMANO 2HT Aluminiowy R. 2018
ROWER 26" STORM RACER SHIMANO 2HT Aluminiowy R. 2018
1 199,00 zł 1 099,00 zł
Rower 28" KANDS ELITE PRO LDS Acera 2017 Gratisy
Rower 28" KANDS ELITE PRO LDS Acera 2017 Gratisy
1 649,00 zł 1 389,00 zł
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy prezentowany na stronie towar jest dostępny?
Wszystkie produkty oferowane na stronie Castor24.pl dostępne są w naszym magazynie, co oznacza dla Klientów dostępność od ręki. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem większej liczby produktów, prosimy o wysłanie takiej informacji na adres e-mail: castor@hoga.pl

2. Jakie są koszty dostawy?
W celu wyliczenia kosztu dostawy prosimy o dodanie wybranych produktów do Koszyka (nie wiąże się to ze złożeniem zamówienia, za które trzeba zapłacić). W Koszyku, w zależności od formy zapłaty, zostaną wyliczone wszelkie koszty dostawy oraz łączna wartość zamówienia.


3. Jaką firmą kurierską odbywa się dostawa?
Produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.lub DPD

4. Co zrobić gdy w dostawie nie było Karty Gwarancyjnej albo faktury?
Informację o brakującej Karcie Gwarancyjnej lub fakturze, prosimy przesłać wraz z numerem zamówienia na adres e-mail: castor@hoga.pl. Brakujące dokumenty wyślemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem priorytetowym na wskazany przez Państwa adres korespondencyjny.

5. Zakupiony produkt przestał działać. Jak reklamować towar?
Proponujemy skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów prosimy szukać na Karcie Gwarancyjnej lub w Internecie. Reklamacje można także realizować za pośrednictwem naszego sklepu.

6. Jak uzyskać numer telefonu do kierowcy?
Niestety nie dysponujemy numerami do przewoźników.

7. Ile czasu będę czekał na zwrot środków za zakupiony towar w przypadku odstąpienia od umowy?
Jeśli zaistnieje potrzeba zwrócenia środków, zrobimy to w ciągu 14 dni od momentu dopełnienia wszystkich formalności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl